Valborg & första maj!

Hej!!
Igår var det valborgsmässoafton och det firade jag med familj och vänner på en ö utanför Göteborg. Vi åkte och tittade på den traditionsenliga majbrasan och lyssnade på lite vårsånger och ett vårtal. Efter det åkte vi hem till några vänner, där fikade vi, spelade spel, pratade och bara hade det trevligt! :) Hade med mig kameran så tog lite bilder från färjan och vid stranden. Fick dock inga bra bilder på brasan då det blåste jättemycket och jag lyckades ställa mig så jag fick all rök på mig xD Japp japp, så nu hänger jackan ute och vädras för att få bort rökdoften. Dock luktar mitt hår (och kudden som jag sov på inatt...) också jättemycket rök. Fast tvättar nog håret istället för att hänga ut det på vädring xD Idag är jag ledig (wiiiho!!!) och hade mest planerat att sova ut riktigt ordentligt. Men av någon konstig anledning vaknade jag halv nio i morse och var jättepigg så det blev inte så mycket med det. Nu har jag ätit frukost till ett avsnitt av PLL, bäddat och städat mitt rum (tröttnade lite på att behöva vada i diverse prylar för att komma fram till soffan xD). Mamma och pappa håller på och flyttar ut utemöblerna och spolar av altanen så ska nog snart gå ut och hjälpa till. Annars har jag inte så mycket planer för dagen. Ska nog fixa lite med designen på bloggen och baka whoopies och lägga i frysen till brorsans student! Blir nog också en promenad till pressbyron (om dom har öppet idag...?) för att ladda mitt busskort. 
Ha det gött! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0