Packa packa packa....

Hej!! 
Efter skolan idag åkte jag hem och umgicks lite med en kompis. Tittade på två avsnitt av PLL med mamma i eftermiddags, mysigt :) Nu har jag nästan packat ner allting till lägret, för i morgon bär det av mot rörö!!! :D Tog den största rullväskan som jag hittade hemma... xD  Kommer inte ha möjlighet att blogga i helgen när jag är på läger, men tar med mig min kamera så ska försöka ta mycket bilder som jag kan ladda upp på bloggen när jag kommer hem. Har också en del bilder från när jag bakade whoppies så tänkte lägga in ett recept och en steg för steg beskrivning på dom när jag får tid. Sitter just nu och tittar på Let's dance och ska snart ut och gå en promenad. 
 
Ha det gött! 
 
Bild från Marstrand några år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0