Ledig :D

Tjohejasan! 
Den här veckan har det verkligen varit jättefint väder. Eller ja, bortsätt från idag och i går. I tisdags eftermiddag och kväll han jag med mycket. När jag kom hem från skolan la jag mig på studsmattan och solade en stund, testade sedan ett nytt recept på lax med fetaost som blev jättegott, efter det åkte jag till konfan och träffade goa vänner. När jag kom hem från konfan cycklade jag ner till tjärnen och tog årets tredje dopp!! Jätteskönt! Igår var det regnigt och segt. När jag kom hem från skolan somnade jag på soffan och sov tills det blev kväll. Idag har vädret varit lite till och från, gick en kort promenad, åkte och handlade och har mest tagit det lugnt. Nu ska jag och mamma snart testa ett nytt recept på kakor som eventuellt kommer att serveras på min storebrors student. 
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0