Back to school!

Hej!! 
I helgen har jag varit iväg på en fantastiskt rolig och trevlig hajk. Rörö levererade fint väder med strålande sol. Tog också årets första dopp i havet. Skiiiiiiiiiiitkallt var det! Men igår eftermiddag bar det av hemåt och idag var det dags att sätta sig i skolbänken igen. Hade slöjdlektion idag och tryckte med textilfärg på baksidan av min hoodtröja. Motivet blev ett stort kors i blått! :) När jag kom hem efter skolan bakade jag lite småkakor och tittade på några avsnitt av H2O. När mamma kom hem tog vi en promenad till tjärnen och jag tog årets andra dopp! Skönt men kallt! Har varit riktigt varmt och soligt idag. Fick lite publik också när jag badade...... Var en gubbe som stannade och viftade och ropade att jag skulle hoppa i xD Hahahaha. Nu har jag landat hemmma framför datorn och tittar på lite olika bloggdesigner. 
Dagens dopp :)

Kommentarer
Postat av: Gissa vem ;)

HAHA underbaart Lisa!!! :D <3

2013-05-06 @ 21:36:34
URL: http://baklisorna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0