Äntligen är det fredag!!! :D

Hej!! 
Efter skolan idag gick jag, Tilda och några fler kompisar till Schock och så köpte jag en väska/påse som jag tänkte ha badkläder i när jag går till stranden. Nu har jag kommit hem och sitter å tittar på H20 tillsammans med Trisse, som verkligen är jäääättemysig :) När mamma kommit hem ska hon skjutsa mig till Centralen och så ska jag träffa resten av konfirmanderna och ta bussen till Rörö!! Nu har jag bara några få grejer att packa ner i väskan innan den är helt färdigpackad. 
Ha det gött och trevlig helg :) 

Kommentarer
Postat av: Din bloggkollega

Ha det jättebra på lägret!! KRAM!

2013-05-03 @ 18:21:30
URL: http://baklisorna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0