Bloggande sjukling på G

Hejsan!
Idag trodde jag att jag skulle kunna gå till skolan, men icke sa Nicke i natt fick jag feber igen så då blev det en till dag hemma. Nu har vi i åttan fått börja söka praktikplatser till våran två veckor långa PRAO :D Jag tycker verkligen att det ska bli jäääättekul å PRAOa, och i två hela veckor :D Skolan är ansluten till någon hemsida där alla har fått ett konto så att man kan logga in och söka bland massa olika praktikplatser. I går satt jag (och mamma) och kollade igenom 260 olika praktikplatser... Än så länge har jag ansökt på fyra olika ställen, två caféer och två tandläkarmotagningar. Hoppas nog främst på en plats på någon utav tandläkarmotagningarna :) 
I lördags testade jag ett nytt recept på muffins som både blev en flopp och en topp xD Receptet var på cupcakes med passionsfrukt och jag är en stor fantast av denna skrynkliga lilla frukt. Receptet kommer nog upp på min och Lisas bakblogg http://baklisorna.blogg.se/ någon gång under dagen.
I söndags åkte jag skidor i Isaberg med familjen och några vänner. Det blev en jättetrevlig dag trots att gps:en dog ett antal gånger på vägen dit. Nästa onsdag ska vi dit med skolan och det ser jag verkligen fram emot. 
Eventuellt kommer det ett inlägg lite senare med några bilder från söndagens skidåkning :) 
 
Passionsfruktsmuffins :)
 
Ha det gött!
Kram Lisa
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej mormors Flicka.
Krya på dig .Kakorna ser fina o goda ut.Vi kanske kan baka de när jag kommer o hälsa på.Kram mormor

Svar: Hej mormor!Tack så mycket :) Ja det kan vi göra :D
Kram
Lisa Andersson

2013-01-24 @ 11:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0