Torsdag=snart fredag :D

Hej!! 
Idag har jag varit i skolan och haft matte, no och hemkunskap, mina favoritämnen :D På hemkunskapen lagade vi lax och nuddlar med någon soyasås till och det blev jättegott!! När jag kom hem satte jag mig med datorn framför tvn och kombinerade facebook med ett avsnitt av H2O xD När pappa kom hem drog jag med honom ut på en promenad och nu har vi kommit hem igen. Just nu tittar jag på ännu ett avsnitt av H2O och chattar med en kompis på skype :) Känner för en hiss och en diss idag, dagens hiss går till killen som öpnnade spårvagnsdörren när jag kom springandes till hållplatsen och gjorde så att jag hann med! Kommer typ inte på något att dissa... (ett bra tecken i och för sig kanske xD) Så hissar två saker i stället. Dagens andra hiss går till att vi inte har några läxor till imorgon WIHO!!!!
Nej nu ska jag fortsätta titta på tvn istället och bara njuta av att inte ha något plugg! 
Hejsvejs :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0