Snuvig lördag :(

Hej! 
När jag vaknade i morse hade förkylningen blivit ännu värre. Så idag blir det mest titta på film pch spela tv-spel. Det är jättefint väder ute så jag gick en kort promenad i solen och fick lite frisk luft. Har inte kunnat jogga sedan i måndags på grund av förkylningen så det är lite segt :( Nu sitter jag och tittar på en film på netflix, den heter boys and girls och är en romantisk komedi. Har snart sett en halvtimme och än så länge är den helt okej. Känner att detta blev ett ganska tråkigt inlägg, men är ganska krasslig så orkar inte göra något speciellt typ. Men tv-spel och film är inte helt fel det heller :) 
 
En gammal bild på mig och min kisse :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0