Snart fredag :)

Hej!! Nu har jag kommit hem från skolan och hunnit titta lite på Simpsons. Tidigare idag hade vi ett kemiprov som handlade om organsik kemi och jag, som för tillfället är ganska förkyld satt och nös mig igenom halva provet... Och när jag äntligen slutat nysa så fick jag hicka xD Japp, så störande var jag på provet idag....... Hahaha nej men tyckte lite synd om mina klasskompisar. Annars har det varit en ganska soft dag, spelade fotbollspel (ni vet ett sådant där bord med pinnar som man snurrar) för första gången på lunchen idag och gjorde två mål på ganska kort tid :D Där kan man snacka om nybörjartur xD... Förövrigt har jag traskat runt i mina nya skor hela dagen och det ledde till en redigt röd lilltå :( Glömde min nyckel hemma i morse också men pappa var supersnäll och cyklade förbi skolan och lämnade den så jag kom in i mitt skåp (och hem så småningom....)!! Så dagens hiss går absolut till pappa som kom cyklandes i regnet med mina nycklar! Dagens diss går till min röda tå och att jag glömde nycklarna. Det är skönt att det är fredag i morgon och som dessutom är en kort dag :D Och på måndag å tisdag har vi elevensvaldagar på högstadiet så vi ska kolla på film, baka och bada hela dagarna :D!! Nu väntar jag på att mamma ska komma hem så att vi kan titta på PLL (pretty little liars) tillsammans! :) Kramis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0