Lite blandat

Hej! 
I dag har jag varit på jysk med mamma och handlat en luftmadrass och pump. Nästa helg åker nämligen min konfagrupp på hajk och jag hade ingen riktigt bra luftmadrass eller pump. Hittade också min kamera i går kväll och laddade över bilderna till datorn. Testa kameran lite idag och hittade en svartvit funktion! :D Dock blev det väll mest bilder på mig själv när inte Trisse ställde upp som modell längre (han gömde sig under mitt överkast....) xD Började läsa lite på en ny bok och tittade igenom lite gammla bilder från kameran också. Nu väntar mamma på att jag ska skriva klart så att vi kan titta på ett avsnitt av PLL, så får väll sätta punkt för skrivandet. 
London 2011
"ooo titta man kan ta svartvita bilder!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0