Shopping, fest, plugg......

Tjenixen!!! 
Igår blev det väldigt dåligt med uppdateringen men skyller på att jag var borta större delen av dagen. Efter att jag hade ätit lunch så åkte jag och pappa och hämtade upp Ellen och Tilda och sedan skjutsade han oss till vår kompis Simon som hade födelsedagsfest. Vi hade det verkligen jätte trevligt igår och vi han verkligen med mycket!! Men tiden går fort när man har roligt så klockan 01.00 kom Tildas pappa och hämtade oss :) Sedan var det bara att sova när man kom hem :) Det var gårdagen det, idag har jag varit och tittat på vinterjacka och kängor med mamma :) Tillsist bestämde vi oss för en marinblå jacka på carlings. Men annars blev det inget mer inhandlat den här gången. Lägger eventuellt upp lite bilder på jackan i eftermiddag om jag får tid. Nu ska jag äta mat och efter det räkna matte.
 
Ha det gött!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0