FREDAG!!! <3

HEJ HEJ!!!
Nu är det äääntligen fredag!!!!! Detta firar jag med att spela minecraft och INTE plugga :D Så sjuuukt skönt att inte behöva plugga eller tänka på att man ska upp tidigt i morgon :) Idag har jag inte gjort så mycket mer än att vara i skolan, åka hem och spela minecraft :) I morse hade vi idrott och jag och Jenca håller på med ett grupparbete som vi hoppas blir as grymt! Vi ska nämligen lära klassen en dans :) Vi dansar till loreens nya låt crying out your name som är riiiiktig bra :)
Funderar på att börja med en ny grej här på bloggen, veckan hiss och diss. Jag börjar idag och tänker nog försöka göra en hiss och en diss varje vecka. Veckans hiss: Jag skulle vilja hissa min fina vän Jenca den här veckan :) Hon har förgyllt hela min vecka och är verkligen en toppen vän :) Veckans diss: Lime. För en gång skull så var fisken faktiskt god i bamba idag. MEN då hade dom vart tvungna att dränka hela fisken i lime!! Lime är verkligen inte min grej alltså. Men om man skrapade bort allt limegojs och intalade sig själv att det inte alls smakade lime så var fisken helt okej :)

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Jenca..

Lime smakar typ.. lime? ;)
hahaha..
tack fina du hiss till dig med :)<3

Svar: Haha jaha är det det som det smakar.... ;) <3
Lisa Andersson

2012-10-19 @ 21:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0