Födelsedagsfest!

TJENIXEN!
Detta blir mitt första tidsinställda inlägget här på bloggen (spännande :O). Idag ska jag och mina vänner nämligen överraska en annan kompis som fyllde år här i veckan med en fest hemma hos mig :D Efter mycket krångel har vi lyckats lura hit honom och han tror att vi bara ska titta på film några kompisar. Men när han plingar på och vi öppnar dörren så skriker alla Grattis!! (eller överraskning?). Så idag har jag fullt upp med att fixa tårta, städa rummet, fixa med ballonger, serpentiner med mera :) Tur att Jenca kommer tidigare och hjälper mig :D Så när inlägget publiceras på bloggen så har vår vän nog precis kommit och det e dags att äta tårta! 
 
Ha en trevlig lördags kväll!!
Mvh Liiiisa :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0