Fiol, dans, plugg......?

TJOOOO!!!
Känner att jag varit dålig med uppdateringen idag, men har helt enkelt inte haft tid :( Men nu har jag en liten stund över så skriver ett litet inlägg :) Idag har jag varit hos tandläkaren, lite nervöst men det gick bra :) Sedan gick jag i skolan som vanligt. Efter skolan hade jag fiollektion och då spelade vi på mina orkesternoter som är till första advent, julsånger redan alltså xD Visst känns det bra när man går runt och nynnar på "bereden väg" i början av oktober :) Nu har danskläderna åkt på och om drygt en halvtimme drar jag till dansen och dansar loss ;) 

Kommentarer
Postat av: TildalovesLisa

Ring min babe!<3 <3 <3

2012-10-10 @ 22:43:32
Postat av: Din bloggkollega

Samma härxD Sjunger på Bereden väg hela tiden;)

Svar: Hahaha då är vi två i alla fall :)
Lisa Andersson

2012-10-11 @ 17:53:34
URL: http://baklisorna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0