Dagen idag :)

Hellu!!
Nu har jag kommit hem från skolan, hunnit käka lite och kolla på gårdagens avsnitt av awkward :D Tidigare idag hade jag redovisning i träslöjden och inlämning av mitt arbete som jag satt och skrev igår. På lektionen innan hade vi en oförberedd brandövning på högstadiet så vi missade typ halva svenska lektionen. Svenska lektionen nummer två blev det strömavbrott på, eller egentligen på rasten innan men sak samma så den lektionenn blev något mörk.... När dagen var slut så tog jag sällskap med Jenca ner till bussen och då såg vi två andra tejer som går i vår klass gå några meter framför oss så vi typ skrek på dom men dom hörde oss inte men däremot så var det en jätte sur gubbe som typ gormade "håll käften!". Hihihi helt fnittriga gick vi därifrån xD Men det har verkligen blivit hösigt nu! Hade till och med vantar på mig idag :D Tog lite bilder med Jenca medans vi väntade på bussen :) På bussen hem var det någon liten tjej som stod bredvid mig och sjöng om och om igen "hela veckan är sju dagar, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag söndag" Lite smått irriterande efter ett tag xD Nu ska jag plugga massa tyska inför provet i morgon!!! (nervöst :O) 
Bjuder på en liten höstbild, fotograf: Jenca. Iggnorera min min xD Ser as konstig ut xD 
 

Kommentarer
Postat av: TildalovesLisa

HAHAHAHAHAH OMG!!! <3 <3 <3 <3 Jag och Nicole gick väll för långt fram plus att vi flummade sönder! <3 <3 <3 <3 <3 <3
Sikken sur göbbbe!!! <3 <3 <3 <3 <3
Puss! <3 <3 <3 <3 <3

2012-10-09 @ 10:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0