Dagen idag :)

Hej!!! Idag har det inte blivit något bloggande alls :O fy skäms på mig! Men jag skyller på att jag glömde datorn hemma och därför inte har kunnat uppdatera på rasterna i skolan. Men men slut med ursäkter. Idag glömde som sagt klantiga lilla jag min skoldator hemma men mot alla odds så överlevde jag skoldagen ändå :) Efter skolan träffade jag några kompisar på stan och vi fikade på espresso house. Efter det drog vi hem till mig och lagade mat, köttbullar med makaroner och/eller pulvermos. Känner att jag verkligen framhävde mina fantastiska klocktalanger, lyckades få snabbmackaronerna som har en koktid på tre minuter att koka över TVÅ gånger. Hahaha så kan det gå när jag står i köket. Men eftermiddagen blev trevlig och vi spelade bland annat Xbox och kinect. Eftersom att klockan är 23:21 och jag är allmänt trött och lat så orkar jag inte göra ett separat inlägg för bloggutmaningen. Dagens tema/fråga är i alla fall den bästa filmen som jag sätt. Urs den frågan var ju jätte svår finns ju så många bra filmer! Men som den trogna nalle puh fantasten jag är så måste jag nog ändå säga alla nalle Puh filmerna :) Nä nu mååååste jag sova!
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0