Bloggutmaning dag 13!

Hej hej!!! 
Här kommer bloggutmaningen för dag 13 :) 10 fakta om mig.
1. Jag heter Lisa
2. Jag har en söt katt
3. Jag gillar att baka
4. Jag är 13 år snart 14
5. Jag har spelat fiol sedan jag var 6 och skulle fylla 7
6. Jag är allergisk mot jätte mycket saker
7. Vintern är min favoritårstid 
8. Jag går i dans 
9. Jag har rött hår
10. Jag har blåa ögon 
 
Det var nog det :) Känner mig ganska så egocentrisk när jag bara skriver saker som handlar om mig... Men det var ju utmaningen för dagen :)
 
Dag 1: musik jag gilla
Dag 2: bloggar jag följer
Dag 3: sporter jag gillar
Dag 4: bästa tv-pogramet
Dag 5:bästa radio-programmet
Dag 6: staden jag gillar mest och varför
Dag 7: vad jag sysslar med på min fritid
Dag 8: vad jag ska göra i sommar
Dag 9: sämsta och bästa med mig
Dag 10: bästa boken jag läst
Dag 11: bästa filmen jag sett
Dag 12: mina kompisars bloggar 
Dag 13:10 fakta om mig
Dag 14: personen som betyder mest för mig
Dag 15: bästa citatet
Dag 16: Vad jag andvänder för skönhets produkter
Dag 17: Min topp fem på ställen där jag gillar att vara 
Dag 18: Min drömresa
Dag 19: det här språket skulle jag vilja kunna flytande
Dag 20: därför har jag blogg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0