Bloggutmaning dag 18 :)

Hellu!!!
Nu var det dags för nummer 18 på min lista som snart är slut :( Min drömresa: Min absoluta drömresa skulle vara att åka till Antarktis!!! Nummer två på den listan är nog Island :) 
 
Dag 1: musik jag gilla
Dag 2: bloggar jag följer
Dag 3: sporter jag gillar
Dag 4: bästa tv-pogramet
Dag 5:bästa radio-programmet
Dag 6: staden jag gillar mest och varför
Dag 7: vad jag sysslar med på min fritid
Dag 8: vad jag ska göra i sommar
Dag 9: sämsta och bästa med mig
Dag 10: bästa boken jag läst
Dag 11: bästa filmen jag sett
Dag 12: mina kompisars bloggar 
Dag 13:10 fakta om mig
Dag 14: personen som betyder mest för mig
Dag 15: bästa citatet
Dag 16: Vad jag andvänder för skönhets produkter
Dag 17: Min topp fem på ställen där jag gillar att vara 
Dag 18: Min drömresa
Dag 19: det här språket skulle jag vilja kunna flytande
Dag 20: därför har jag blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0