Bloggutmaning dag 16!

HELLU!!!!
Betar av nummer 16 på listan nuu :) Vad jag använder för skönhetsprodukter. Ja det undrar jag också... Hahaha nej men vet inte om jag använder så mycket skönhetsprodukter :P Men mascara använder jag i alla fall och ibland lite puder. Annars så är det nog inte så mycket annat? Schampo och balsam till håret när jag tvättar det men, det är väll knappast så värst spännande xD Jaja nu vet ni det :)
 
Dag 1: musik jag gilla
Dag 2: bloggar jag följer
Dag 3: sporter jag gillar
Dag 4: bästa tv-pogramet
Dag 5:bästa radio-programmet
Dag 6: staden jag gillar mest och varför
Dag 7: vad jag sysslar med på min fritid
Dag 8: vad jag ska göra i sommar
Dag 9: sämsta och bästa med mig
Dag 10: bästa boken jag läst
Dag 11: bästa filmen jag sett
Dag 12: mina kompisars bloggar 
Dag 13:10 fakta om mig
Dag 14: personen som betyder mest för mig
Dag 15: bästa citatet
Dag 16: Vad jag andvänder för skönhets produkter
Dag 17: Min topp fem på ställen där jag gillar att vara 
Dag 18: Min drömresa
Dag 19: det här språket skulle jag vilja kunna flytande
Dag 20: därför har jag blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0