Vaken!

Hej svejs!
Detta kommer nog att bli ett tråkigt inlägg men klockan är 04:00 och jag är JÄTTEPIG så kan inte sova.  Så därför tänkte jag blogga lite istället :) Men som tur är så är min kompis också vaken så vi har messat hela natten :) 
Tror dessvärre att min mobilladdare håller på att gå sönder :O Den har länge sett krasllig ut men nu om man bara rör till den så kommer det upp ett varningsmeddelande på mobilen där det står "laddning med det här tillbehöret stöds inte" och så när det en gul varningstriangel. Tur att jag har en extra!  Å jag kom precis på en ny kategori som jag kan ha här på bloggen :D jag har inget att göra så jag bloggar istället. Hahaha nej nu är jag nog lite väl trött xD  Ånej nu somnade min kompis som jag smsar med :( Då får jag hitta på något annat roligt att göra. Nej nu ska jag sluta blogga och titta på någon video på youtube istället :D 
 
såhär ser sladden ut :O 
 
Ha det gött!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0